Kimim ben neyim Crazy Cat Lady miyim ?

Çocukluğumdan beni hayal ettiğim ancak bir türlü doğru motivasyonu bulamadığımdan ancak şimdiye nasip olan "blogger" olayına 25 yaşında girişiyorum. 

Hayatımın büyük bir kısmını hayvanlarla iç içe geçiyorum ve bundan inanılmaz mutluluk duyuyorum.  


Kimin ben 25 yaşında business analist-noob devoloper, 2 manyak 3 çılgın köpeği olan bir kadınım. Onlar hakkında detaylı olarak sonra yazacağım =^.^= 

Ve bunların haricinde gördüğüm ulaşabildiğim her sokak hayvanına yardımcı olmaya çalışıyorum. En olmadı pissstt'leyip selam veriyorum. :3 

Kitten Lady duymussunuzdur belki yetim yavru kedilere kendini adamı bir kadın kendisi. Yıllardır takip ederim ve yaptığı işlere hayranım. Beni blog ve " Paw's Mom" olayına iten birazda o oldu. 

Türkiye de çok sayıda sokak hayvanları için sahiplendirme ve yardım için sayfalar var ancak bireysel olarak neler yapabiliriz nasıl yardımcı olabiliriz yanımızda neler olmalı neler yedirip yedirmemeliyiz gibi bir çok bilgiyi paylaşan sayfa sayısı oldukça az. Ben de kendi çapımda bu bilgileri harmanlayıp yeri gelip ciddi yeri gelip komikli bi blog olmayı hedefliyorum. 

Umarım güzel ve patili günler ile büyüyüp kocaman sevimli bir topluluk haline geliriz. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar