Çocuklarımı Tanıyalım *Asuman*

Bundan yıllar yıllar önce 25 Ekim 2014'te bir petshop'un önünden geçerken bir kedi gördüm. Görür görmez vuruldum. Çünkü manyak daha 1.5 aylık falan ama inanılmaz cool duruyordu. deli. Bakar mısınız şunun bakışlara.
 Dayanamadım dedim gel eve gidiyoruz.
 İlk kedimdi ve hiç bir şey bilmiyordum daha öncesinde kedi bakımı ile ilgili. Aldığımız kişi sağır olduğunu bu yüzden de diğer kediler gibi pek olamayacağını söyledi. 
Ama kararlı bir şekilde veterinerin yolunu tuttuk. Kumunu, mamasını, mama kabını, taşıma kabını hatta abartıp oyuncak ve tırmalama zımbırıklarını da alıp eve geldik. 

Ev halkı tarafından oldukça sevildi tabi ki avucum kadar bembeyaz tüyleri masmavi gözleri olan bir bebeğe kim karşı koyabilir ki ^^ 


Evi gezinmeye başladı. Tabi o zamanlar eve gelen kediye yapılacak ilk işin kumu göstermek olduğunu bilemediğimizden salonda takılıyoruz. Gitti annemin el emeği çini kasesinin içine bi güzel işedi 😂 

Yavaş yavaş birbirimize alışmaya başladık ama en büyük pişmanlığım herkes odasına çekilir kapısını kapatırdı. Ona evin büyük holünde bir yer ayarlamıştık ama o tek kalmak istemezdi hep kucağımda uyurdu. Ben onunla yatarsam ezebilirim bişey olur korkusuyla hep ayrı tuttum. O da her gece uzun uzun uykuya dalanana kadar kapıda ağlardı. şimdiki aklım olsa bi saniye yanımdan ayırmazdım. 

2 yaşına kadar böyle devam etti ve alıştı artık geceleri tek kalmaya. Sonra ben kapımı açmaya başladım yanımda yatardı ama böyle heveslendiğim gibi koyun koyuna olamadık hiç. ayak ucumda yatardı temastan çok hoşlanmıyordu kendisi. gerçi hala öyle ama 2. kardeş geldikten sonra daha bi sahiplenmeye başlayıp üzerimize çıkıp uyumaya başladı şapşalım <3 

Küçükken oldukça sevimliydi büyükçe bi çirkinleşmeye bi emekli albay moduna girmeye başladı. Resmen suratından memnuniyetsizlik akıyor her saniye. Hepimizden tiskiniyor galiba. 
Ama aynı zamanda oldukça da piremsestir kendisi ^^ kumu azcık pis olsun ortalığı yıkar mama seçer insan beğenmez belli bölgeleri vardır kimseyi oturtmaz oturanı kaldırır falan. Canını yediğim.
Genede kendi hala gözümde en güzel kedidir. Çünkü ilk yavrum. Salak falan ama dötünü yerim onun.

Daha sonra "sağır kedi ile yaşamak" "sağır kedinin başka kedi ile anlaşabilirliği" ile ilgili bilgileri konu olan yazıları ele alacağım.

Yorumlar

Popüler Yayınlar