Çocuklarımı Tanıyalım *Logar*

Bir gün erkek arkadaşımla beraber eve dönüyoruz. Aylardan Eylül hafif serin dışarısı. İşlek bi caddenin kenarından yürüyoruz durağın orada bavulu ile bir kız duruyor yanında da bir kedi. Kırmızı bir tasması var. Yaa dedim pisstledim direk "fıtı fıtı" geldi yanıma sevdim baya bi. Sahibi sandığımız kız da "ya iyi ki geldiniz benim gitmem gerek bırakamıyorum da kaybolmuş gibi siz ilgilenir misiniz" diyip gitti. Kaldık öyle kediyle. Bırakma bırakamam minnacık zaten. Minik dediğime bakmayın 6 aylık falandı ama zayıftı biraz.


Neyse aldım bunu dedim eve gidelim ilan falan açalım sahibini bulalım olmadı sahiplendirelim. Sahiplenmeyi o an düşünemiyorum çünkü büyük kedim Asuman kesinlikle kardeş kabullenebilecek bi kedi değil. Aşırı korkuyor ve saçma salak triplere giriyordu eve ne zaman kedi getirsem.

Neyse eve geldik bizimkilere dedim böyle böyle bi kaç gün misafirimiz olacak diye.
Güzelce bir yıkadım pirelerini ayıkladım Asumanla çok bir araya getirmemek için oturma odasına ayrı bi kum kabı ve mama koydum. Sık sık yanına gidip oynaştık baya bi. Sanki teşekkür ediyor gibi yanında yattığımızda masaj yapmaya başlıyordu şapşal şimdilerde bıraktı onu şımardı biraz :))

İlk bi hafta sahibi çıkmadı bu seferde sahiplendirme için ilan açtım. Birisi yazdı konuştuk anlaştık akşamına gelip aldılar kum kabını taşıma kabını mamasını bile hazırladım alıp götürdü. Artık bi yuvası oldu diye sevinirken ertesi gün yazdı Yeşim hanım ben kediyi getiriyorum yok "habire evden kaçıyor" yok "annem yaşlı bakamıyor" falan diye. Dedim madem öyle bir şey vardı niye başta düşünmediniz yani neyse dedim getirin. Getirme sebebi de büyük ihtimal başta da söylemiştim kedi ishal dikkat edin ilaç başlayabilirsiniz diye ama baktılar baş edemediler geri geldi.

Neyse daha sonrasına ilana dönen olmadı sokağa da bırakamadım kaderi ile bana gelmiş oldu.

Geldiğinde parazit ve ishal sorunu vardı. Artık biz de kalacağı kesinleştikten sonra veterinere gittik aşılarımızı parazit damlalarımızı yaptırdık ve ishalimiz için de ilaç aldık.
İshalini geçirmemiz yaklaşık 2.5 haftamızı aldı. Her tuvalete gittiğinde peşine gider poposunu ve patilerini siler sonra kumu komple değişirdim. Baya zorlu bi dönemdi ama geçti çok şükür.

İlk bir ay mama ve kum kabını ayrı tuttum Asuman'dan ne olur ne olmaz diye. Daha sonrasında Artık aynı kapları kullanmaya başladılar.

Karakter olarak tam bir çılgın. Asuman'ı delirtmek için elinden geleni yapıyor gidip gidip üstüne zıplıyor benimle oyna diye türlü şebeklikler yapıyor ancak Asuman'dan yüz bulamamasına rağmen pes etmiyordu hiç 😂 Yavaş yavaş alıştılar birbirlerine Asuman gene de kendi alanlarına çok yaklaştırmıyor arada tıslıyor ama öyle büyük kavga ettiklerini de görmedim.


Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar