Ah deli kızım Sibel ^^

 Baya uzun zamandır yazmıyordum. Anlatacak çok şey birikti nereden başlayacağımı bilemedim. Sibel'i anlatmaya kadar verdim. 




Geçen Şubat Kadıköy'e taşındık. Evi görmeye gittiğimizde evin balkonunda hamile bir kedi geziniyordu. 2 yaşında var yok. Ev onun gibi davranıyordu ama odaları tanıtıyor falan deli :) 

Neyse biz taşındıktan bir süre sonra bu doğum zamanı ortadan kayboldu. Sonradan öğrendik ki doğum için kapalı bir yere almışlar diğer hamile kedi ile güvende olsunlar diye. Düzenli olarak ilgilenen bi abla vardı saolsun. 


Bu sürekli bize gidip geldikçe dedik isim koyalım Sibel olsun. Mama ve su koyuyorduk sürekli. Günün bazı saatleri hiç görmüyorduk bazen gelip pencerelere vuruyordu sevin beni diye. 

Gene hamile kaldı temmuz sonu gibi doğum yapacaktı. Önceki doğum yaptığı yer artık kullanım dışı olduğu için dışarda doğurmasına da içim el vermedi ki zaten hep evde doğum yapacak yer arıyordu o yüzden eve alıp ona ve yavrulara oda hazırladım. Doğum macerasını başka bir yazı da anlatacağım. 


Doğum süresinde ve yavrular büyüyene kadar bizimle kaldı. Tüm yavruları sahiplendirdikten sonra kısırlaştırıp dışarı saldım. Çünkü çok sıkılmıştı ve gezmek istiyordu havalarda güzeldi diye saldım ben bunu. Bi iki gün takıldı sonra bana bir telefon geldi. Senin Sibel sahipli köpeklere saldırıyor sabahtan beri 10 tane köpeği haşat etti. Ya sahiplendir ya da gönderecekler bunu deyince eyvah dedim. Yapacak bir şey yok dedim yürü eve gidiyoruz Sibel bundan sonra sana sokak yasak benimsin dedim :)) 


Biraz karakterini anlatayım. Köpeklere ölümüne düşman ama kendisini köpek sanıyor. Baya köpek gibi yatıyor sırt üstü fetch oynamak istiyor sürekli ağzında oyuncakları getirip at getireyim diyor. Kıyafet giymeyi vs çok seviyor. Tokalarımı falan çalıyor hep yatağına saklıyor. Tam bir kokona besliyorum evde. Çok seviyorum ama çok.


 



Yorumlar

Popüler Yayınlar